پیامک در مورد شارژ ایرانسل
پیامک در مورد شارژ ایرانسل
شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, ساعت 21:12 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

اجیم خواب بود رفتم سروقت گوشیش اسم خودمو ب ایرانسل تغییر دادم روز وشب بش اس میدم:مشترک گرامی روزجهانی معلولین ذهنی برشما مبارک! یعنی موبایل دختر دختر خالم که ۳سالشه بیشتر از موبایل من زنگ میخوره ! ایرانسل اس ام اس داده مشترک مورد نظر سرتو بزار زمین بمیر …

اس ام اس جدید ایرانسل

پسر عموم اومده خونمون میبینم داره از خوشحالی بال در میاره گفتم شاید پزشکی قبول شده ازش پرسیدم چی شده؟ میگه سازمان سنجش برام شارژ ایرانسل فرستاده

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

رتبه کنکور پسر عموم رو براش اس ام اس کردن . . . . . . . . . . . اومده میگه نمیدونم کی واسم شارژ ایرانسل فرستاده

جملات در مورد ایرانسل

ایرانسل عزیز لطفا قبل از اینکه انواع طرح های مکالمه رایگان رو بفرستی.... ی نفر و واس مکالمه پیدا کن واسمون :| والا

خرید شارژ ایرانسل

فقط کم مونده ایرانسل پیام بده اگه مخوای بری توالت کلمه یwcرو ارسال کن تا شما را از خالی بودن توالت باخبر کنیم. هزینه ی فعالسازی :۷۵تومان پسر عموم اومده خونمون میبینم داره از خوشحالی بال در میاره گفتم شاید پزشکی قبول شده ازش پرسیدم چی شده؟ میگه سازمان سنجش برام شارژ ایرانسل فرستاده



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت13:02---16 آبان 1393
سلام.میشه بپرسم این اسم وب معنیش چیه و چرا به من گفتید بانام وطنم ایران لینکتون کنم؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد